FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du vores FAQ med svar på de mest almindelige spørgsmål

Er det gratis at bruge for mine kunder?

Ja, det er helt gratis for brugere.

Som kunde er der ingen omkostninger forbundet med loyalitetskonceptet.

Virksomheder der tilbyder konceptet til deres kunder betaler et mindre gebyr for at være en del af vores netværk.

Hvordan samler man stempler?

Kunden kan samle stempler ved hjælp af NFC med blot et enkelt tryk. Åbn appen, vælg det kort, der skal samles et stempel til, og hold telefon hen mod NFC boksen i forretningen eller få personalet til at scanne kortet ved kassen.

Hvordan gør man krav på belønninger?

Når kunden har samlet nok stempler, kan der gøres krav på belønninger direkte på samme måde, som ved indsamlingen af stempler.

Kunden fremviser det udfyldte kort til personalet og vil modtage din belønning.

Er konceptet tilgængelig på både iOS og Android?

Ja – idet systemet ikke kræver en downloadet app, men blot bruger smartphonens eget styresystem.

Hvordan kan jeg få dette til at fungere for min virksomhed?

Hvis du er virksomhedsejer og gerne vil arbejde med at forbedre hele kundeoplevelsen og intregrere en loyalitetskoncept, kan du kontakte os ved at klikke på knappen nedenfor ‘Let’s Connect?’

Er konceptet tilgængelig på flere sprog?

Ja, idet konceptet bruger smartphonens styresystem, følger sproget dennes indstilling.